همه ما از ورزش برای تغییر زندگی کاملاً هیجان زده می شویم ، فقط از اینکه وزن بدنمان در همان حالت باقی بماند دلسرد می شویم. به همین دلیل است که می تواند رخ دهد ، و در مورد آن چه باید کرد.

 

                                                                         برای دانلود نرم افزار سالما اینجا کلیک کنید


نمیتوانم حساب کنم که چند بار خودم را در همین موقعیت پیدا کردم. سرانجام این انگیزه را پیدا کردم که شروع به کار کنم ، تمام خودم را به سالن ورزشی کشیدم ، 30 دقیقه گرانبهای از وقتم را با استفاده از تردمیل یا دوچرخه ثابت صرف کردم و با عصبی انجام دادن چند حرکت روی دستگاهها به خانه برگشتم .

 

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید


با توجه به هر محتوا که قبلاً در مورد ورزش و رژیم غذایی دیده ام ، انتظار نتیجه سریع و عادلانه و حتی منطقی بود. اگر برنامه های زیادی در خارج از خانه وجود داشت که قول می دادند مقدار زیادی پوند در هفته از دست بدهند ، مطمئناً تمام تلاش خود را برای رفتن به ورزشگاه و کار کردن عرق انجام می دهم  حتی کار سخت تر از آن چه که تمرینات منفجر کننده چربی از من می پرسید باید حتی بیشتر کارهای من را انجام داده اند تا به من در کاهش وزن کمک کنند.

 

"وقتی این کار نه تنها کمکی نکرد بلکه به نظر می رسید اوضاع را جدی تر می کند ، به ناچار کل ایده را در سطل زباله انداخته و بدون ورزش ادامه می دهم ، زیرا به نظر می رسید "کاری انجام نداد".

 

مسئله این است که من در مورد اینکه ورزش برای چه کاری اشتباه گرفته شده بود اشتباه کردم  یا حداقل ، من روی چیزهای غلط تمرکز کردم و خیلی انتظار داشتم.

مانند بسیاری از افراد ، با وجود اینکه وزن سالم داشتم ، فشار بی نظیری برای کاهش وزن و لاغر شدن احساس کردم. اگر واقعاً به نفع سلامتی خود نیاز به از دست دادن چربی بدن داشته باشم ، پزشک به من می گفت ، و من هرگز این توصیه را دریافت نکردم.


تمرکز بیش از حد بر کاهش وزن باعث شد که من واقعاً از خود متنفر باشم ، و من یک رابطه خصمانه و مخرب با بدنم ایجاد کردم. در حالی که تمرکز بر روی مزایای ورزش ، مانند قوی تر شدن و احساس توانایی بیشتر و داشتن انرژی بیشتر ، به من این امکان را می داد که یک رابطه سازنده برقرار کنم ، غذای بیشتری بخورم و بهتر بخوابم.

 

                                                                            برای دانلود نرم افزار سالما اینجا کلیک کنید

 

اما حتی اگر من داشته باشم ، تعدادی از اصول وجود دارد که در خارج از آن اعمال می شود و ممکن است به شما در درک آنچه اتفاق می افتد ، کمک کند.


-ورزش به تنهایی یک گلوله جادویی برای کاهش چربی بدن نیست


برای کاهش وزن مناسب و دقیق حتما باید برنامه تمرینی و رژیمی رو در کنار هم انجام داد تا به بهترین نتیجه رسید و با انگیزه داشتن و لذت بردن از تمرینات ورزشی و انگیزه داشتن در طول رژیم اعمالی هستند که میتونن بسیار تاثیر گذار از لحاظ روانی باشند و هرچه از لحاظ روانی آماده تر باشین میتونین بهتر نتیجه بگیرین.

با رعایت این نکات در بهترین مسیر کاهش وزن قرار میگیرین.